Saturday 30 January 2010

SPECIAL BREWS

Gua tahu budak budak sekarang ni dah maju..tapi ada benda yang buat gua terkejut..sebab diorang dah x minum 'liquor'..Cis!! mula mula belajar minum tapai..then '7 seas' ataupun 'Cap Kapak..







Gua dah interview budak budak yang memilih sangat di dunia yang fana ini..







-----------------------------







*ok..bro..lu salah beli air ke ni? biasa lu ad stok liquor jek"gua cuba korek rahsia diowng







**Woi! ko ni giler lar..sekarang ni mane musim beli 'liquor'..sekarang kitowang minum 'Special Brew" lar.."die cuba berkata kata







*Special Brew? banyak pulak duit korang nak beli beer..lebih baik kite pergi jamming.."gua cube ushar diowng







**Alar..murah lar beb..gua beli kat The Zone..kat Eden..murah jek..3 sen(RM3) jek.."barang baik dah naik kepale







*Fuiyo..Bukan Rm6 ke?"gua mule bertanya tanya







**Free duty lar beb..lu ni sengal lar..tapi..bile nak bawa keluar..ade problem lar..tapi kitowng handal lar beb!!"mula memangga diri







*Eh?? mane boleh keluar barang bebas cukai ni banyak macam ni!!"gua naik hairan







**Hehe..Dah lar..jangan banyak tanye!! Gua nak m*b*k!!!



Gua rase gua kene tanya dengan orang lebih otai lagi lar..macam..




No comments:

Post a Comment